Shopping

Jag har handlat kött och saker till min lägenhet, nu ska jag snart börja leta på lite kläder att ha på mig till kvällen. Jäkla skit väder varför kan det inte vara sol och varmt?! Men jag är inte bitter det ska bli jätte trevligt att komma hemifrån ikväll, sen imorgon blir det fika med Maria och bygatan, lördag är de mycket möjligt att det bli Pirates of Siljan vi får se, de visar sig. Sen jobb  två dagar och sen på tisdag kväll åker vi:) Tre tjejer, en bil, ett tält, hästar, havet, något glas vin (?)! Åhhh, det kommer bli så himla mysigt:)




Blir turkost i köket och badrummet, så fint! Till och med ett randig duschdraperi;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh vad fint det kommmer att bli:) var förresten i dina trakter i veckan, william är i borlänge på dalecarlia cup..inte så långt ifrån dig :) hur går det med renoveringen? :) puss

2009-07-09 @ 21:06:22
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0