September

Jag vill ha det nu, nu, nu och min hund! Fick en jätte fin lampa att ha i hallen idag som mamma hittat på Åhlens, en sån här papp-lampa som är rund fast det var blommönster som hål i den. Hon tänkte att den skulle passa till tapeten i hallen som blir vit med silvriga rosor på, fantastiskt fin. Ska kanske ha den på ena väggen i köket också, beror lite på om det tar bort det där skåpet som står i vägen där eller inte. Hoppas verkligen att de gör det! Åh det kommer bli så himla fint:) Jag längtar så himla mycket till att få inreda. Ska införskaffa en ny tv här snart tänkte jag så jag slipper ta med mig den här klumpen någonstans;) Ska bli så skönt att får rensa ut allt jag äger och har också, blir lite som en ny start, bara synd att det ska dröja till september för att jag ska få en ordentlig ny start. Två månader kvar, går i för sig riktigt fort har jag lärt mig och ja, har en del att göra tills dess. Först är jag ledig i helgen just nu har jag ingen plan men jag hittar på något, jag har en känsla av att det kommer lösa sig helt perfekt, i alla fall så drömmer jag om det;) Sen blir det förhoppningsvis Falsterbo vecka 29, tre dagar i tält med två toppen tjejer bara slappa, ta det lugnt och kolla på hästar:) Sen kommer nog Anna helgen vecka 30, när jag och bror har huset för oss själva i en och en halv vecka:) Sen är det augusti och så ska jag förmodligen hinna med både Stockholm och Sandviken. Och sen börjar skolan igen och sen ska jag handla saker till lägenheten flytta in där, komma till rätta, hinna med skola och jobb, förhoppningsvis skaffa min hund och ja sen är det höst och så långt orkar jag inte tänk. En dag i taget Sandra, en dag i taget. Det handlar om att njuta av dagen man har ibland, jag glömmer lätt det. Men när jag kommer på det så hittar jag snabbt mitt lugn igen, det är tur det. Nu är jag helt lugn för första gången idag kände jag, idag har mina känslor varit kaos, jag har varit helt bort men jag antar att det okej ibland. Jag hoppas att en sak i alla fall klarnar nu i alla fall, eller jag bestämmer att den gör det. Tyvärr är jag för snäll och ger människor för många chanser men jag ska man få plats i mitt liv tror jag man måste göra sig värd det. Min tid är dyrbar som ni märker;) Mycket att göra!

Oj vilket långt inlägg vad mycket text. Men vad underbart att skriva ner allt det och att längta och bara kännas sig riktigt lugn. Nu ska jag gå ner och äta jordgubbar:) Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0