Sen en tid tillbaka

Nu ligger hammaren och yxan i städförrådet istället, hahaha jag borde flytta på det. Jag får göra det imorgon, tror det hör till förrådet vid poolen men är osäker. Det var i alla fall någon som skulle byta däck på bilen som hade använt det tror jag, hahaha. Byta däck med en yxa, låter konstigt;)

Jobbat idag, lugn dag idag också. Nu borde jag träna men vet ni vad jag orkar inte och ja det är nog lika bra att verkligen låta förkylningen gå ur, har fortfarande lite snuva. Får ta ett nytt ryk nästa vecka med i alla fall tre tränings pass och sen ordentligt veckan där på. Men det är sommar och då blir det lätt såhär, det är tur jag har ett jobb man rör sig på;)

Satt och läste horoskop idag, idag var en bra dejting dag för mig;) Har inte märkt av det ännu men det kanske kommer eller ja jag har faktiskt ätit lunch med fyra tjejer på jobbet, kanske var det min dejt;) Hahaha, nej jag tror egentligen inte på sånt trams som horoskop men jag menar, står det något så spännande som att det skulle vara en bra dag för dejting så är det klart man måste tro lite;) Sen tror jag bara på sånt som är positivt, så det så! Vart faktiskt bjuden på middag ikväll nu, den ni;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0