Rewind

Vad som hjälper mot trötthet och andra jobbiga saker: Musik så klart!!! Nu är jag på super humör och känner hur helgen kommer smygandes, underbart! Jag längtar otroligt mycket, ska bli så kul att ha Anna här och få visa henne Leksand. Lite nervös är jag dock, Leksand är juh Leksand;) Sen längtar jag efter att få festa lite igen, som Pink sjunger: I can't help it i like to party, it's genetic!  Och ja varje helg är verkligen en fest, men varför inte det är sommar och finns det något vettigare att göra?;) Denna gång blir dock inga idéer om att vi ska in i kaklet och sånt, jag verkar ta det på tok för seriöst;)

Nej nu ska jag fixa med lite bilder från Falsterbo, resan som jag inte berätta om ännu, men ja det kommer;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0