Pressure

Jag kan sätta pengar på att jag har minst ett inlägg som redan heter såhär, men det är Paramore och ja när man ständigt lyssnar på deras musik och är kass på överskrifter så får det duga;) Nu hur jag spelat gitarr så jag är öm i fingrarna, vad tänkte jag på när jag var 16år och köpte en stålsträngad skit gitarr, men jag klagar inte;) Förutom det har jag diskuterat med L om hur vidare man borde få ha mössa överallt eller inte. Jag är för att ha mössa överallt i för sig så är jag för nästan allt just nu som betyder att man kan känna sig lite mer slapp. Eller vad jag har för baktanke jag verkligen inte, bara den här grejen med hårfärgen, jag det ska bli sjukt spännande imorgon;) Jag lovar ni kommer få se hur det blev;) Men jag lovar er det blir inte svart, när jag hade det såg jag så blek ut och det tog mer än ett år att få ur färgen ordentligt och bli brunhårig igen;) Ja ni det var tider det! Dock tror jag att det är bättre tider nu, bättre att bli äldre och klokare(?) eller det var ytterst tveksamt, jag blir nog aldrig riktigt klok och det är nog det som är charmen.

För övrigt sitter jag och funderar på hur svårt det kan vara att hitta ett par Convers light hi i vitt utan den röda randen ner till, skulle föredra svart, men det kanske inte finns. Sen var frågan behövde jag ett par till Convers, oh yes! På tal om kläder så är det ganska kul, min bror har på något vis lyckats bli inblandad i mitt val av kläder ibland. Jag kan ha sprungit förbi någon gång och frågat om det sett okej att gå ut på ett visst vis. Igår sprang jag in i rummet med mössa och min bror utbrister: Nej! Jag hade inte ens tanken att fråga, men ett svar fíck jag, tydligen passade inte tröjan till?! Öhm, inte ens jag skulle tänka på en sådan sak. Jag fick inte heller ha Convers på mig lördags, jag undra när min bror började bli min moderådgivar och jag vill inte veta hur det här kommer utvecklas om han fortsätter att få ha sin makt. Min lillebror är inget riktigt modelejon, den makten måste bort;)

Nej undra om jag ska gå och sova, jag menar varför sitta här och fördriva tid när det ändå bara är trist;) Jag väntar på att mina horoskop ska börja tala sanning också, förhoppningsvis snart, det lättaste är om man inte själv behöver engagera sig så mycket utan att det bara löser sig, I hope;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0