P&L del 3 - Lördag

Lördagen var mycket segare än föregående två dagar, vi bestämde oss för att ta bilen till Borlänge så kunde Patrik och Stine ta den hem sen eftersom det skulle sova kvar i Borlänge. Sen hämtade vi Johan och åkte och kollade på när Brage spelade, satt där i värmen och höll på att dö mer;) Brage spelade oavgjort och det var riktigt spännande på slutet:) Sen lämnade vi Johan inge och åkte till Fredriks systers hus där Patrik och Stine skulle sova och lämna bilen, vi fastnade där ganska länge och jagade katter;) Den katten som faktiskt gick in direkt var stor och super mysig, skulle gärna fått följa med mig hem kan jag lova, men jag får vänta på min hund;) I alla fall så missade vi Razorlight, lite synd men det gjorde egentligen inte så mycket, var så trött ändå. Men det tog ett tag att gå in till festivalen och vi hörde när Laakso spelade Västerbron och då var vi inte inne på området ännu, men tro det eller ej vi han se kanske fem låtar Laakso och det var fantastiskt bra:) Sen åt vi lite mat och fastnade i ett öltält lite för länge, missade början och lite mer på Lars tredje spelning, då vi även skulle kika lite på Division of Laura Lee, dock så var de bara okej så det vart Lars och han var bra det jag såg. Jag föredrar dock att stå lite närmare scenen;) Sen vart det bara uppladdning inför Håkan. Och jag vet inte om jag behöver skriva det igen, han var underbar. Han var bäst av dem alla, han var hela festivalen. Nästan i alla fall och han tog mig till kärlek och dans:) Sen var det bara att vandra till bussen för min del och bege mig hemåt. Det var en lycklig Sandra som såg solen gå upp när hon vandrade gatan ner till sitt hur:) Ja, nu är det bara ett år kvar till nästa festival;)



Notis: Såg nu att jag skrivit hel galet i del 2, Stine har ingen lägenhet i Borlänge. Det skulle så Adam, hur kan man skriva så fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0