Och jag vet mina planer var för två...

Vart minigolf med familjen och sen har vi kollat på Repmånad, var skönt jag är så trött så ska sova strax också! Sitter och lyssnar på Sticko Per Larsson och njuter av att ha lite lugn och ro. Fast ja, sällskapssjukan är ett faktum det är tur jag har familjen. Så ja, idag känns det skönt att jag faktiskt inte bor helt själv även om det ska bli skönt. Men jag har som sagt nära hem, men det känns verkligen som något vettigt att lära sig leva själv och försöka bli lite vuxen, eller ja det är tveksamt om jag någonsin blir det;) Men just det här att t ex sova själv, sköta sitt eget. Jag menar jag har alltid folk i huset när jag ska sova och har alltid haft det när jag inte bott hemma också, så det kan vara nyttigt att lära sig. Men sällskap är helt klart bättre. Jag vet att det är ett himla tjat om det, men tro mig jag föredrar att ha ett förhållande än att vara singel. Eller i alla fall så saknar jag det otroligt mycket och började göra redan efter mindre än en månad. Just det här att man alltid har sitt sällskap alltid har någon att krypa ner hos, skratta med och dela saker med. Men ja för det mesta gör jag det bästa av situationen och det är bara att fortsätta med det tror jag. Man får ta sig i kragen och inte ta saker så hårt, antingen vänjer man sig eller så slipper man det. Tiden får utvisa, så länge ska jag leva livet och det kan faktiskt inkludera att sitta och fundera ibland. Men ja jag känner det nu att en hund kommer bli ett måste, så man har någon att prata med när man sitter och äter och någon att dela soffan med :)

Nej vet ni jag tror jag är övertrött jag ska gå och sova innan jag blir nostalgisk, ångrar något eller bara deppar ihop;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0