Måndag

Som jag slet mig ur sängen i morse verkligen tvingade mig upp och jag tror det tog en kvart innan jag fattade att jag hade lyckats börja koka ett ägg och hämta tidningen;) Men vart lite piggare på jobbet i alla fall och det är en lugn vecka men en del pyssel, ska lyckas beställa nya städ grejer och saker imorgon, ska bli spännande, får nog ta en dubbel koll med Karin så det stämmer tror jag.

Annars idag så har jag bestämt ordentligt min nya hår färg, ska bli väldigt spännande jag kanske inte ens kan ha den, men vi det återstår att se;) Nästa tisdag blir det både klippning och färgning. Dessutom har jag nu beslutat vilken hundras jag ska ha helt och hållet, måste ha en som vill springa mycket så den kan följa med mig ut, så blir den Finsk lapphund:) Nu ska bara lägenheten bli klar och jag ska flytta in och se så ekonomin och allt funkar, gör den det så ska jag nog börja kika runt så jag kan skaffa mig en någon gång efter jul! :) Japp, den här dagen vart bra till slut också även om jag var på fruktansvärt humör när jag vaknade och bara ville sova mer och ogillade allt;) Härliga mornar jag har, måndagarna är för det mesta värst eller söndagarna, eller de är nog lika illa! Men den här måndagen vart faktiskt inte så illa har sprungit 8km också, första träningen på 3 veckor behöver jag säga att jag känner mig döendes nu?!;) Blir en dusch och sen till att försöka hitta något att äta! Just det måste hitta på mat till veckan och nästa vecka också eftersom de andra åker iväg på onsdag och jag och bror blir kvar hemma och tanken är att mamma ska fylla kylskåpet innan hon åker;) Sånt gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0