LYCKA

Först ledig helg, två dagars jobb och sen Falsterbo med Stine och Lotta, underbart! Det är lycka på hög nivå:) Tur det är övervägande lycka i mitt liv:) Har jobbat och slit idag, eller slitit nej det är lite för lite jobb för det faktiskt, slutar alltid en till en och en halv timme tidigare. Men idag var det skönt för då hann jag med att lägga mig i solariet en kvart också, så himla skönt att bara ligga där, lyssna på musik och bara skita i att tänka på annat! Nu är jag dock aningen röd på näsan, men jag bjuder på det;) Annars idag så funderar jag på att cykla en mil, fortfarande snuvig så väntar lite med gymmet, till torsdag tror jag, men räknar inte med att komma igång ordentligt fören till vecka 30, blir ett uppehåll i och med Falsterbo resan. Men det är faktiskt sommar och ja, det går ingen nöd på mig.

Förresten tar jag tillbaka det där med att det kommer bli ensamt i höst, jag kommer ha massor att göra ändå slog det mig;) Blir träning, skola, jobb och fest som vanligt och ja då träffar man faktiskt folk dagligen, så det går nog ingen nöd på mig där heller. Fast jag gör gärna plats åt hunden sen efter januari, eller jag hoppas i alla fall att det blir då någon gång. Åh, det är en sån där underbar dröm jag har, kan verkligen känna lyckan av att det ligger en lite vovve i mitt knä när jag kollar på tv  på kvällarna:) Och jag är redan lite orolig för vilken liten bäbis det kommer bli;) åååhh, jag vill ha den nu!

Nu ska jag göra lite nytta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0