Livet

Hela världen är så underbar om man är korkad, tom och glad......


Så sant, tänk om man struntade i att fundera så mycket och bara levde livet och inta stannade upp och ältade, diskuterade och allt man alltid gör. Jag funderar på att göra så som jag gjorde i Dala-floda i fredags jag bestämde mig att ingen skulle första min kväll när musiken fanns och sen släppt jag bara lös, dansade tills jag var helt slut och det var lycka det. Låssades som att problemen inte fanns, men som synd var kom det i kapp och ja man kanske får älta dem ett tag, men det knappt en minut;)

Skönt med ny vecka, ska bli helt underbart och ta nya tag, släppa allt det som varit. Tro mig jag ska försöka men det är lite svårt när man fastnar för saker;) Men ja försöka släppa det och låta livet ta mig åt rätt håll istället:)

God natt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0