Juli

Redan juli, panik! Vad har jag gjort av de senaste månaderna?! Hur kan det gå så fort? Känns som jag inte gjort någon nytta alls och har haft "sommarlov" i snart en månad;) Dags att börja ta tag i något kanske. Som idag skulle det vara riktigt skoj om det hände något kul, jag har försökt få Lunkan att spela minigolf med mig, kändes inte som han vart så övertygad, men det kanske han blir sen;) Blir i alla fall till att vilja idag med snörvlar och har fortfarande ont i halsen, tur jag är ledig två dagar nu, ska bli otroligt skönt. Ska ligga ute och sola och bara ta det lugnt. Det där med att ta det lugnt är en order från mamma, tror att hon är trött på att jag klagar på att jag är sjuk varannan månad;) Men jag inget jag kan göra något åt, vet inte varför jag blir det;)

Idag kom jag på hur man vänder tunga mornar till riktigt bra dagar, men lyssnar på den gladaste musiken man kan hitta högt i bilen på väg till jobbet. Jag var på så himla bra humör när jag satt där och sjöng med, måste vara en rolig syn att se mig köra bil;) Nu önskar jag bara alla saker kunde klarna för mig, snälla gör dem klara för mig, för jag fattar inte;) Vet inte om jag är otroligt seg eller så, men nej jag blir galen på att inte förstå. Jag som alltid har mina planer och vet hur jag ska gå vidare till nästa steg, i den har situationen vet jag verkligen inte. Och andra säger att ja men så är det bara, så lär väl ta mig i kragen och låta det visa sig. Får sluta vara så sjukt planerad jämt;) Men hej, en liten vink skulle inte skada;)

Nu ska jag duscha och byta till shorts!:)

Kommentarer
Postat av: Olle

Förstår inte riktigt vad du menar med att du ska försöka få saker och ting att klarna. Blev så nyfiken och hoppades på att du kunde utveckla det hela lite:) Aja, ska fortsätta plugga. Föresten, kika filmen från min skola, underligt!

http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA

Ha en bra dag

2009-07-02 @ 16:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0