Jag vill bli din

Sandra ser fram emot:

- Att Stine ska ringa så vi kan boka boende i Falsterbo, kommer bli underbart!
- Att träffa Maria på fredag!
- Att få börja träna igen efter en veckas förkylning
- Att få ett betyg i den här kursen, så jag kan ladda inför hösten
- Att börja läsa boken som legat här i mer än en månad nu
- Att Anna kommer hit
- Att jag ska lyckas sy klart mina kläder
- Att solen bestämmer sig för att titta fram igen
- Att Malena kommer hem en sväng igen
- Att åka till Stockholm
- Att åka till Sandviken
- Att ha 10 veckors praktik i höst
- Att få flytta in i lägenheten
- Att åka utomlands en vecka i höst
- Att köpa min hund
- Att du ska ta ditt förnuft till fånga
- Att hinna spela mer gitarr
- Att Kent släpper sitt nya album

Det finns mycket mer jag vet, men det var det jag kom på nu och det är bra att göra en sån lista, man blir så lycklig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0