Jag vet inte om jag är lycklig....

Men just nu gör det inget, jag vet att jag kommer klara allt. Klara jag det här, ja då klara jag verkligen allt, för det här tar på krafterna det här är en nära döden upplevelse. Men jag tror den behövs, jag önskar bra att det inte fick mig att se på dig med de här ögonen. Jag har varit urspårad, men ja vad gör du, du är inte du, jag om någon borde veta och nej man förändras inte så fort tro mig, i alla fall inte innerst inne. Man är alltid den man är, tro mig det finns anledningar till att jag aldrig någonsin gett upp hoppet om livet, jag är envisast i världen och inget kommer någonsin kunna knäck mig.

Nya tag fröken Lindeström, nya tag. Imorgon är det fika med Maria som gäller, jag vet att hon kommer ge mig den kraft jag behöver, det gör hon alltid<3 Och Anna har gett mig den nu, tack för det, jag tycker så mycket om dig! <3

Kommentarer
Postat av: maria

Fan vad fin du är <3 snart ses vi. wie

2009-07-10 @ 14:22:02
URL: http://metrobloggen.se/mariaekberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0