Imorgon

Ja imorgon bär det äntligen av, från Leksand för en stund. Dock så måste jag packa, fixa, fundera och styra upp allt för att jag ska känna mig på den säkra sidan när jag lämna jobbet tre dagar. Jag tyckte det kändes kämpigt att bara vara borta två i helgen, jag är nog inte riktigt van den här rollen som den som har ansvaret ännu, men ja den är ganska trivsam ändå. Jag gillar listor och att planera. Men jag känner också att jag verkligen måste ha full kontroll och det har jag juh inte riktigt när jag ledig;) Men det ska nog gå bra! Annars är det bara att återställa kaoset igen, det har jag försökt göra idag;)

Undra nu bara vart jag ska börja i alla den röra som jag har här hemma också, måste fixa musik, gå igenom bilen med pappa, packa klart, tanka och försökta tänka efter vad man kan behöva ha med sig. Planerad, jo jag vet jag kan gå till överdrift med min planering jämt, men sån är jag;) Livet brukar dock inte alltid gå som min planer är tänkta, men i slutet blir det ändå alltid så bra som det kan bli. Dock behöver man inte planera livet hundra år framåt, jag ska försöka sluta med det;) Men lägenheten kan jag i alla fall planera, ska ner till pappa på jobbet och kolla lite på möbler någon dag också, hoppas verkligen de blir klara tidigare. Till min födelsedag kanske, det skulle vara en fin födelsedags present. Tyvärr kunde de inte ta bort väggen i köket som bara är i vägen, men man får göra det bästa av situationen:)

Ska nog börja med att leta fram gummistövlarna och sen slå en pling till Stine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0