Hela världen är så underbar!

Rätt inställning, det är halva grejen, sen kloka beslut och jag menar man måste faktiskt testa saker för göra man det inte så ångrar man sig sen. Det handlar om att ge allt eller inget och jag lovar jag kommer ge allt till det jag vill och tycker om! Blir fokus på jobbet och att försöka komma igång med lite träning den här vecka, förkylningen är nästan borta igen, men väntar i alla fall till imorgon med att gymma igen. Idag blir det nog bara lite rodd eller cykling beror på hur mycket det vågar, löpträning får jag också vänta lite med. Jag råkade dansa lite mycket i fredags och börja knäet snett, sånt som händer;)

Idag ska jag passa på att tvätta bilen och fixa lite, en bra dag blir det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0