GPS...

Alltså hur kan den redan ha gått mig på nerverna och varit på väg ut genom ett fönster?! Jag har bara försökt att lägga in vägen i Falsterbo dit vi ska men icke, hundra år tog det att fixa. Och sen vart det fel i alla fall så jag fick ropa på pappa som fick komma och fixa så man kunde se vart alla dessa kameror är också, vill inte få någon fin böter precis;) Men blir Örebro, Jönköping ner, tror det är bästa vägen. Sen bestämde vi oss för att starta vid fem så vi är där runt två och sen sova en stund i bilen tills campingen öppnar. Gäller att få några timmas sömn så vi orkar med dagen och inte blir griniga, tre griniga tjejer tillsammans är nog ingen bra grej;)

Blir hur kul som helst även om det är 74mil vi ska ta oss igenom och jag kommer säkert vara övertrött när klockan är tolv då jag misstänker att det blir ännu en stressig dag på jobbet, någonting bara säger mig det;) Men jag lär väl fortsätta packa annars kommer jag aldrig iväg eller i säng;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0