Golf

Vad ska man säga, hahaha, jag var på väg att slänga klubban inte en utan flera gånger;) Men oroligt kul och trevligt! Ska göras om flera gånger kan jag lova! Börjar få träningsvärk i höger handen kan jag lova, golf och tennis hör inte till min vanliga sporter;) Åh, jag känner mig sådär otroligt lycklig idag, jag tycker väldigt bra om mitt nya hår och ja allt bara flytet på idag, underbart! Sen känner jag att imorgon också kommer bli underbar! Jobba, springa, laga mat, städa övervåningen, ett glas vin och sen Skutan och Stiko Per! Det ska sjungas tro mig, så nu sitter jag och lyssnar på skivorna, han är så bra! Sen kommer helgen bli helt underbar också, lördag framför allt, jag ser verkligen fram emot den! Inget Lucky bara mys, yes helt underbart! Ja nu skulle jag verkligen kunna skutta runt här och bara dansa, tror mig. Men jag ska nog gå och sova snart istället! Upp och jobba lite, fem dagar i rad den här gången, men det är sommar så lite timmar sömn hit eller dit är strunt. Åh vad jag tror att den här veckan kommer visa sig vara den bästa veckan på mycket länge! Kärlek till den här veckan helt enkelt;)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0