Godmorgon

Det kan finnas tendenser till huvudvärk, men det skiter vi och köra hårt ikväll igen;) Dessutom har jag ett jätte blåmärke på ryggen, den fullaste killen på Bygatan lyckades naturligtvis kasta omkull både sig själv och mig på golvet. Tro mig det var ingen skön landning och nej tröjan var inte ren. Men ja det man inte dör av är helt okej;) Men ja det var en sjukt trevlig kväll, även om den slutade lite jobbigt. Men jag var hemma fyra och har sovit till halv elva, kunde verkligen inte sova längre, men får väl sova middag sen;)

Jag har tänkt på det här att man är sugen på så himla mycket udda när man är lite bakis, undra om det lika som folk säger att det bli när man är gravid;) Jag menar jag gillar inte ens att dricka cola, men när jag bakis tro mig då är det sjukt gott;) Precis som jag kan äta ett paket Brago kakor med choklad på en sån här dag, jag såg att de låg i skafferiet;)

Nej undra om man ska ta en dusch nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0