God morgon!

Nu ska jag vara hos min frisör om 40min, yeah! Det kommer bli awesome, den nya hårfärgen alltså om jag nu vågar färga mitt hår till den;) Annars på schemat så finns lite träning och lite tvättning av bil sen förhoppningsvis lite golf i backa och blir det inte det då hittar jag på något annat vi kan göra! Jag menar sen ska jag slita på tills nästa tisdag då jag är ledig igen;) Sen är jag ledig helgen nästa vecka också, funderar på om jag ska ta mig till Sthlm, ska höra runt lite och se hur det blir, jag saknar staden och mest saknar jag vännen och pojkvännen (Alltså hennes;) ). Sen veckan efter det ser det ut som det kan blir Sandviken!

Men nu lär jag minsann göra mig klar för frissan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0