Fredag

Jag hatar att inte veta vart jag ska börja vad jag ska försöka ta tag i. Usch och jag hatar att minnas och komma ihåg och bli på dåligt humör, så nu skiter jag i det här. Ja jag bryr mig inte om att det känns strunt och jag struntar i att människor inte kan förklara sig. Nu skiter jag i det här och sköter mig själv istället mycket trevligare och lättare.

Idag har jag och syster hunnit med att varit till Insjön och shoppat lite, jag behövde mina rengörings grejer till ansiktet och sen sprang jag på att par shorts, hon hittade ett par jeans i kortare modell. Så vi var nöjda när vi åkte hem;) Nu har vi ätit lunch och ska väl spela lite kort, sen ska vi gå in till Leksand och fika lite, sen ska vi laga middag och sen ska vi på rodd. Blir en hel dag med syster yster:)

-------------------------------

Det där skrev jag för lite mer än en timme sen, sen kom det nämligen två killar och kidnappade mig och min syster och tog med oss och badade, så nu har även jag badat första gången i år:)

Nu blir det fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0