FIERO!!!

Jag och min bror har nästan, nästan! Fått pappa att köpa en Fiero, bara mamma som sätter sig emot, typiskt henne. Hon måste naturligt vis ha en med cab som är lite mindre och rundare, helst en MG eller en Spider. Jag antar att jag får köpa den där Fieron i slutet av sommaren själv om det ska vara på det här viset, jag ska bara kräva förskott på mitt arv av pappa först;) Nej då, men ja det skulle inte vara helt fel om han köpte den och vi kunde ha ett schema över vems tur det var att ha den och jag kunde ta den till jobbet, pappa jag vet att du är sugen! Jag ska lägg upp en plan och plocka fram alla fördelar med att ha en Fiero, om jag jobbar med den där lilla extra charmen så kanske jag kan få över mamma och ja då är det givet. En Fiero är ett måste, pappa tänk på att du faktiskt velat ha en! :)


I för sig när jag tänker efter jag kan köra MGn och Spidern också, jag menar bara så ingen vänder det här emot mig nu och jag inte får köra de för att jag hellre ville ha en Fiero;) Tänk vilken energi jag får när jag börjar engagera mig, i för sig kan det vara en smyg taggning in för fredag också, men det är en hemlis;) Men jag menar det är helg och jag är inte annat en människa man lär få dricka någon öl och vara ute och dansa runt hela helgen;) Sen vad någon öl innebär och hur många dagar man kör, det hör inte hit, jag är faktiskt bara ledig varannan helg. Man lär passa på, för sen är jag inte alls ledig tre dagar nästa vecka och misstänker att det blir ett och annat glas vin på en Skånsk restaurang vid stranden;) 

Men jag är värd det! Helgen och Falsterbo gonna be LEDGEND.....wait for it.....DARY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0