Federer idag, Woods imorgon?

Vilken backhand jag har, eller not;) Trodde faktiskt på riktigt att någon skulle döda mig när jag ännu en gång sköt bollen åt skogen, men tror mig jag hade kul, men jag tog det inte så seriöst heller. Och platsade tyvärr inte heller i Insjön Open, men jag löser det till nästa sommar då ni har ni nog en ny Federer. Imorgon blir det golf i Backa tror jag bestämt, då ska jag visa mina Tiger Woods svingar, den ni;) Dessutom jobbar jag på min karriär som rockgitarrist, men nja det går inte så himla bra, gitarren är skit (inte alls den som spelar på den som inte kan;) ). Kanske borde jag hålla mig till sånt jag kan typ baka och ro (är inte så bra där heller ännu men det är i alla fall en sport jag skulle slå de flesta av min vänner i;) ).

Nej nu ska jag väl ta en dusch efter min cykeltur på en mil och de där slagen i Insjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0