....

Alltså jag och sport eller jag och tävlingar alls just nu;) Jag är faktiskt helt kass förlorar allt jag ger mig in på, men vad tusan det är kul! Och brukar man inte säga otur i spel, tur i kärlek?! Hej, kan jag få se det ordentligt också?;) Ge mig lite tur på den sidan tack! Eller alltså otur har jag väl inte heller eller det är just det jag vet inte vad jag har, om jag ens har något;)

I alla fall något jag vet är att de är i min lägenhet och pysslar nu, skönt att det händer något och som jag längtar. Det ska bli så himla skönt att få vara bara jag och sen är det bara att traska hem när jag känner mig ensam och äta lite mat eller så;) Sen får jag skaffa den där hunden någorlunda fort eller har tur i kärlek så jag får dela lite av min vardag med någon. Fast jag tror på hunden mer, de är lättare att förstå och då får jag fortfarande välja helst själv vad jag ska äta och vilken sida av sängen jag ska sova i. Och var det någon som undrade så skrev jag bara det där för att det lät bra, ser bra ut. Egentligen älskar jag det där med att ha min sida i sängen och tvingas äta en viss mat ofta för att det är någon annans favorit mat. Men som tur är så klarar jag mig med att vara själv också:)

Nu kanske jag borde sova lite, så jag är pigg till imorgon. Inte för att det finns så mycket planer då heller eller jag och syster ska till Insjön och sen ville hon vara med mig hela dagen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0