Döendes

Det där städandet höll på att ta livet av mig måste jag säga, städat hela dagen och sen städat hemma. Jag längtar till imorgon då ska jag städa lite, baka lite, vara lite spa-värdinna och sen ska hem kasta mig i duschen och sen åka på middag, kommer blir så trevligt så:) De enda som är irriterande nu är att jag ringt tre personer och ingen av dem svarar, jag menar varför? Hm, får försöka igen, se om jag i alla fall kan få tag i min jacka. Fast nu har jag två till;) En ny skinnjacka har jag, den är lite kortare än min förra i midjan, men det är en svart skinnjacka, som jag längtat efter att kunna ta på mig en sån, var två månader sen min förra vart stulen/gavs bort så det har saknats;) Sen vart det en höstigare jacka också, som min bror påstår ser manlig ut, i för sig påstår han att jag ser manlig ut för det mesta, jag får tydligen leva med det;) Sen kom min älskade svarta mössa med posten också, så nu ska jag bo i den! I alla fall överallt där man får ha mössa på sig;)

Men ja, gårdagens kväll var det ja, en lugn kväll, en mys kväll. Lite vin, en cider, en fantastisk spelning av Stiko Per och trevligt sällskap. Egentligen finns det inte så mycket mer än AWESOME att säga;) Men tjejerna kom förbi här innan vi drack vin och åt lite ost och kex, hahaha låter jätte sofistikerat;) Sen vart det Skutan, ett glas vin till och en cider innan Stiko Per kommer igång, totalt 26låtar tror jag han lyckades framför. Och så bra det var, fast det kändes mer som en höst kväll där man satt inlindad i en filt. Vilket tjat det är på mig och min höst;) Hahaha, men jag ser så himla mycket fram emot att sitta på min balkong inlindad i en filt, lyssna på bra musik, ha trevligt sällskap och drick vin;) Jag är som ett litet barn innan julafton, så mycket längtar jag efter den där balkongen eller ja, hela lägenheten tror jag. Det enda jag är rädd för att det blir tomt, men på något vis tror jag man vänjer sig eller helt enkelt lyckas få folk att komma förbi då och då. Yees det blir bra.

Nu tror jag att jag ska hämta lite äppelpaj och krypa ner i sängen och se på How I met och sen sova i tid. Tror det behövs om jag ska orka med morgondagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0