Dalablå

Åh vad jag är sliten, har legat och sovit en halv timme i soffan ner bredvid mamma som också verkade sliten;) Hon har semester den här vecka, jag är inte alls avis, för jag har bara fem dagar kvar att jobba av det här passet;) Träning, jobb och sömn är vad den här veckan ska bestå av tills på fredag, då har jag ledig helg och ett hus för mig själv. Det har jag i för sig redan på onsdag, helt då också för bror är inte heller hemma, så ska sova i det här stora huset själv. Blir till att kolla alla garderober och sånt, så det inte står någon gömd där;) Bara till att träna på i september blir det allvar, helt själv på 44kvm, men så skönt också att kunna strosa runt och välja vad jag ska äta själv och inte vara under bevakning ständigt. Jag längtar verkligen till hösten, det kommer bli rehab på hög nivå, den här sommaren är galen och jag antar att ribban stannar där tills skolan kommer i antågande. Fast det skulle inte skada om jag kunde komma på att ta tag i mitt liv lite tidigare också! Typ nu på en gång innan det blir en totalt urspårning, men alltså man lär bjuda på sig själv eller nått;)

Nu ska jag borsta tänderna och sen dö i sängen och hoppas att min bula är borta imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0