Blicken är kär och dimmig

Jag har så himla tråkigt så snart börjar jag klättra på väggarna igen! I för sig kan jag plocka fram gitarren eller se på How I Met, men alltså jag blir så sällskapsjuk. Hur ska jag stå ut i min lägenhet sen? Jag menar min familj har varit borta sen i onsdags, Anna har varit här i helgen, bror springer förbi mig ibland och ja jag har umgåtts ganska mycket med folk;) Men ja, jag får väl plocka fram den där gitarren då! På onsdag hoppas jag på att vi åker och spelar golf i Backa, annars åker jag dit själv;) Fast jag har massor att göra som jag kanske borde passa på att ta tag i när jag inte har något att göra. Typ tvätta bilen, skriva klart uppsats fan(där kom erkännandet, jag har en sida kvar!), sen borde jag sy klart alla kläderna och åka en sväng till Borlänge också, måste ha en till svart tröja till jobbet! Och imorgon har jag faktiskt saker att göra, jag ska färgar håret och klippa mig, träna dubbelt pass och sen lär jag väl handla och hämta posten hos alla som det ska hämtas post åt, sen borde jag köpa en ny kalender så jag kan börja planera hösten! Underbar höst kommer det i alla fall bli, tio veckor i Insjön med min underbara barn, jo ibland låter man inte lika lycklig. Men i det stora hela så är underbara och ger alltid så otroligt mycket energi och glädje. Sen efter de veckorna så kanske det är på tiden att jag försöker skaffa mig en hund, för då blir jag nog hemma mer på dagarna så den slipper vara själv så mycket i början. Yes, det blir en bra plan;)

Nej nu ska jag hämta gitarren och sitta här i mitt stora hus;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0