Äntligen

Ska ta en dusch, packa in mig i bilen fixa musiken och GPSn, hämta Lotta och sen hämta upp Stine i Insjön, sen bär det av! Första stopp blir Djurås, Stine sa något som systemet, andra stopp blir Borlänge, vi behöver färdkost och lite frukost! Sen ska vi väl stanna och äta, stanna och sträcka på benen och ja allt vad man nu ska göra på vägen. Men ja, det brukar gå fort och så till slut står man i Skåne och kan andas havsluft, jag får det i år igen! Jag är inte fullständig utan att ha varit vid havet en gång om året och tagit det lugnt! Ja det ska bli skönt och otroligt trevligt!

Men ja ni, ska jag komma iväg lär jag hoppa in i duschen nu! Men ja ni blir som sagt inte av med mig helt, jag dyker upp här när ni minst anar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0