Afrikas vackraste sten

Vilken kväll det var igår, vilken vecka det här är! Känns som jag mest bara har haft trevligt hela tiden:) Tennis i tisdags, golf i onsdags, Skutan och Stiko Per igår, idag ska jag och bror städa klart nedervåningen, sen ska jag ligga och glo på How I met och äta glass, perfekt fredag i regnet. Jag längtar verkligen efter hösten, inlindad i filt på min balkong med ett glas vin, kvällar framför tvn, höstpromenader, spelandes på gitarren... Jepp det låter fint, kanske är det för att det är som höst ut som man känner såhär;) I alla fall är vädret ett bra skäl till att ha varmare jackor och mössor på sig, det gillar jag!

Nu ska jag ta och åka iväg och handla lite, berättar mer om kvällen igår sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0