Träningsvärk

Den känns ännu mer idag, skönt! Känns bra att vara igång har inte ätit något godis eller fika hittills den här veckan heller, kanske kan bli en nyttig Sandra trotts allt;) Vart inge Mjölby i helgen heller, vi orkade inte. Så nu kanske jag hinner springa en sväng i helgen också om det nu inte blir skit halt eller snö. Måste börja komma igång så tidigt som möjligt jag och mamma planerar att springa Tjejruset i maj, är bara 5km så borde inte vara några problem fast ja vill man ha en bra tid lär man träna lite i alla fall.

Just nu sitter jag för övrigt och försöker få klart min portfolio går jäkligt segt men har hela dagen på mig så borde funka. Fast jag har kommit på hundra andra saker jag vill göra idag också. Gå till bibblan, lägga in bilder på datorn, köpa tidning och lite annat. Sen borde jag se över min ekonomi och betala räkningar, vi får se vad jag hinner få bli i helgen annars!

Ska försöka skriva lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0