Torsdag

Det finns en anledning till att jag skriver här och det är för att jag ska slippa skriva på min examinationsuppgift och det är bara därför i annat fall skulle jag känt mig stressad och skitit i att skriva något här, på slutet har jag varit stressad jämt varje dag. Konstigt att det blir så över ett jullov man bara stressar runt och kommer knappt ur sängen för att man är helt slut. Fast jag tror det börjar gå över, för ja, kan jag skriva här hinner jag med allt och igår var jag på Yoga så ja nu känns det som jag kanske hinner ha lite tid för mig också! Är på slutet av den här kursen så det är mycket att göra, men jag tror det blir bra så snart bara nästa vecka är över också. Har förhoppningar om att nästa kurs inte börjar i superfart. Tvivlar på det också och jag ser fram emot den så det blir bra:) Längtar efter boken jag har beställt men mest efter barnböckerna vi ska läsa, tänkt att få krypa ner under tecken och läsa en barnbok, lätt text och inga konstiga begrepp. Låter för bra för att vara sant;)

Annars så ska jag börja träna ordentligt igen nästa vecka, känns som alla förkylningar och liknande har gett sig nu, äntligen! Har varit sjuk till och från hela hösten, hoppas att våren med ljusare dagar kan gör så att jag slipper det. Dessutom kanske det till slut kan bli lite ro i mitt liv. Jag har en fast punkt och just nu pluggar jag bara. Jag ska leta nytt jobb men det får vänta i alla fall tills om två eller tre veckor.

Nej, nu ska jag fortsätta med det jag håller på med! (borde hålla på med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0