Söndag

Sitter här och fick bara lov att skriva lite;) Jon ligger i min säng och vart helt plötsligt trött antar att man kan bli det efter en omgång urspårat Alfapet;) Det gick ganska bra i början, men sen vart det svårt att hitta på ord och sämst gick det för mig. Fredrik och Jon däremot var ganska duktiga måste jag faktiskt säga;) Annars idag så har vi kollat på film och sen varit på Clas Ohlson och letat efter en kabel så man kan omvandla amerikanska uttag till svenska, ja ni fattar;) Det urartade också lite lätt när de bara hade en stor kloss som kostade 448kr som kunde göra det;) Så inge plugg idag inte, måste kämpa på lite imorgon istället! Det är tur jag inte umgås med killar som inte har något att göra jämt, då skulle inte jag heller göra något;)

Nu ska jag hoppa på Jon så han blir pigg igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0