Segt

Mitt pluggande går så segt har skrivit 2000 ord om man räkna med litteratur listan;) Det var målet för dagen så det får fan duga, jag får ägna morgon dagen tills klockan fyra att få det klart sen ska jag ladda om med lite Guitar Hero och sen träna lite step, sen får vi se om jag orkar åka hem till Jon;) Tveksamt han ska upp spela fotbolls turnering i Mockfjärd klockan tio, jag ska sova minst till tio och vägrar ägna dagen åt att kolla på fotboll, min lediga dag. Eller ja, har jag inget för mig lär det bli en plugg dag det med, ska lämna in min portfolio nästa vecka. Okej om jag var konstnär eller något men en portfolio på texter, vem bryr sig och nej jag ser inte mitt eget lärande. Usch, just nu funderar jag på hur jag ska bli rik och bara kunna ha det är pluggandet som hobby. Ska börja min pokerkarriär nästa vecka har jag tänkte, annars får jag kämpa på med mina trisslotter;) Egentligen ska jag inte klaga för jag är inte så fattig som det låter, men det handlar om att kunna vara rik utan att slita arslet av sig på ett hotell eller liknande. Jag är liksom inte gjord för det egentligen, jag är menad att göra så mycket mer;) Typ sitta här och beställa utlandsresor och shoppa kläder på internet. Japp, en dag, EN DAG!

Nu ska jag läsa lite bok, Flyga drake närmare bestämt. Sen lär jag gå ner och tvätta av tatueringen också, verkar må mycket bättre nu en vecka efter ifyllningen. Den är fin och jag älskar den;) Jon tycker jag ska bygga vidare på den, men jag tror den får sitta där några månader innan jag kan fundera över den idén. Tur för honom att han kan sitta och tycka saker om vad jag ska pränta in i min kropp, skulle allt vilja se honom göra något liknande;) Han är för oskyldig för sånt här, fast det tyckte i för sig folk att jag var också;) Men så fel de hade;)

Hahaha, nej nu ska jag faktiskt lägga mig! Jag lär dyka upp här imorgon med, allt för att slippa skriva;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0