Onsdag

"För hjältar och hjältinnor stannar kvar"


Jag kom på vad som saknades för att få igång lite feeling och orka plugga klart det här. Kent! Nu känns det lite lättare. Fast det går jäkligt segt, bara idag och imorgon på mig att lyckas med det här nu och jag kan inte sumpa det för det är det sista jag gör den här kursen. Sen börjar en ny! En ny, förhoppningsvis underbar kurs!

Annars så sitter träningsvärken bra, två pass på två dagar det är bra kämpat känner jag blir ett imorgon också sen får vi se om jag orkar ut och springa i helgen eller om vi ska till Mjölby min mamma kan inte bestämma sig;) Jag vet inte riktigt vad jag tycker det spelar inte så stor roll för mig, jag ska ha en lugn helg hur som helst. Fast kom på att jag har planer, ska på musikal/teater? på Fredag i Insjön hoppas det är något intressant, nu minns jag inte ens vilken tid eller något, men men;)

Nu ska jag plugga lite lite till eller halv natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0