Måndag

Har precis dragit igång min poker karriär och det gick faktiskt hyfsat tills jag vart lite trött;) Men ja, det gick jämt upp så jag är nöjd inga stora förluster;) Känner att jag kan få in flowet, lär bara träna ingång det först. Ingenting är omöjligt som man säger!

Annars så borde jag pluggat idag men jag har bara glidit runt med min pojkvän och hans arbetslösa(pokerspelande) bror och kompisar. Till och med en sväng till Borlänge bara för att köpa en kontakt till Tronds amerikanska kontakt;) Men ja Petter hittade en telefon som jag för övrigt betalade;) Hahaha, hoppas Jon fick pengarna, riktigt så snäll så jag ger bort telefoner är jag juh inte;)

Nu ska jag snart iväg på Yogalates med Amanda, låter så seriöst att gå på sånt;) Det är inte så seriöst med skönt! Imorgon blir det där emot step och lite hårdare träning. Och sen lär jag försöka plugga också ska lämna in skiten på fredag så då lär det liksom vara klart, Usch känns verkligen skit drygt! Men bara att tänka positivt snart ny kurs och det blir roligt!

Nu ska jag byta om och vila lite innan Mandis kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0