Måndag

Ny kurs idag! Ska se introduktionen på nätet strax, det blir skoj att se vad den ska handla om:) Började lästa lite litteratur igår och det verkade riktigt intressant! Ja det blir nog tipp topp. Annars idag ska jag försöka hinna med att laga middag och sen åka på Yogalates med Mandis, vi hoppas på att hon som har det inte är sjuk idag!

I fredags var vi på en musikal i Insjön och de steppade i ett av numren, så Jons mamma kollade upp om det fanns några kurser i det och det visade sig att det skulle börja i Rättvik på måndagar sen i februari, ska påminna Jon om att kolla hur det var med tid och pris jag vart riktigt riktigt sugen skulle vara hur kul som helst:) På tal om träning så börjar mitt tränings liv den här veckan vilket betyder fem träningspass och fyra promenader och det utan undantag. Jag har kommit på att det är lättast att börja med lite i taget förra veckan var jag ganska duktig på att inte äta massa onyttigt till torsdagen;) Men nu såg jag att det låg chokladbollar och mazariner i skåpet och jag vet hur det kommer sluta;)

Nu ska jag gå ner och äta gröt till lunch, sen ska jag ser introduktionsföreläsningen. Hoppas jag hinner läsa lite litteratur också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0