Lördag

Har precis målat naglarna och fixat håret tänkte att jag kunde få vara lite vardags fin, då det i alla fall inte blir utgång ikväll. Både bra och dåligt. Sen har jag fixat till mig lite då jag faktiskt behöver en ny bild här, den jag har nu är sen oktober så den är inte helt ny;) Har en plan för den här bilden, ska bara se om jag lyckas genomför den också, spännande;) Ska försöka åstadkomma en snyggare design så småningom också, ska bara bestämma lite färger men det lutar åt rött dock en klarare än vad jag har nu. Tror det blir rött, svart, grått och vitt, skönt att bara ha standard färger.


Ja annars så ska jag åka till Jon sen ikväll när han har spelat färdigt fotbollen och jag borde ha pluggat lite mer man det är så jäkla tråkigt, jag och mamma var ute och gick en och en halv timme istället, man kunde nästan tror att det skulle till att bli vår. Det gav lite hopp om ljusare tider i alla fall! Får gärna vara snö om det är sol ut så man kan hitta på trevliga saker:)


Imorgon tror jag bara jag ska ta det lugn och sen försöka plugga lite, annars vet jag inte har lite små saker jag borde se över också och lite räkningar att betala, eller ja en i alla fall, den där jäkla kåravgiften;)


Nej nu ska jag gå ner och se till så det blir Tacos snart är helt sjukt hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0