Fryser

Sitter här och fryser så har satt på mig fuskpälsen för den låg på sägen, ser nog sjukt snyggt ut att sitta vid datorn och blogga i fuskpäls helt osminkad och med ett hal torrt hår som står åt alla håll och kanter. Hahaha kan bara tänka mig hur det ser ut;)

För övrigt är jag sugen på att festa men vet inte om min kropp klara det, den är helt slut och jag känner mig lite lätt yrslig blir inte idag i alla fall men kanske imorgon? Känner mig ganska sugen just nu! Fast tusan då måste man måla naglarna och fixa det låter för jobbigt;)

Vart ingen träning idag heller kroppen sa att den inte orkade får se på söndag eller måndag, ska försöka komma igång då i alla fall. Idag blir en lugn dag tror jag, om inte Amanda har hittat på något spännande vill säga. Fast film låter bäst tycker jag sen massa glass, måste åka och handla det och inte glömma syster för henne ska jag hämta från träningen klockan sju, måste komma ihåg det! Nej nu ska jag faktiskt fixa håret så här kan jag juh inte se ut;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0