Fredag

Jag har inte hunnit skriva här på ett tag då skolan, träningen och annat tar upp min tid. Har helt enkelt fullt upp, har egentligen inte tid att sitta här nu heller, men jag kände för det;) Orkar inte plugga idag innan skolan känner jag, får bli ikväll istället! Har seminarium klockan ett så lära åka vid tolv, tur jag har bil i alla fall. Sen ska jag hem till Jon efter skolan och jag kommer somna i soffan vid nio tiden, jag är ständigt trött och har hundra saker för mig och nu börjar jag känna pressen att ta tag i mitt extrajobb och sommarjobbs sökande också, vilket betyder lite mindre tid men lite mer pengar, om jag får något vill säga. Går egentligen ingen nöd på mig just nu. Men om Jon åker till Skottland ska jag ha råd att åka dit över påsk och sen ska jag till Sthlm och Mandis när hon flyttat ner dit! Fast jag har räknat och köper jag inte allt för mycket litteratur och kläder i år så borde jag har råd även om jag inte skulle få något extra jobb, men sommarjobb är däremot ett måste! Men det oroar jag mig inte för heller det får jag på ett eller annat vis!

Efter att ha varit på sitt liv första begravning så börjar man också tänka på att man kanske ska ta till vara på livet lite mer och inte hela tiden tänka på vad saker kostar, för det mesta löser det sig! Dessutom går det inte alltid att tänka att man hinner gör det senare i livet, det är inte säkert, vem vet hur gammal man blir. Vissa blir bara 54år, vilket inte är någon ålder...

Men ja, nog om den deppigheten det är sorligt men livet går vidare ändå! Jag hoppas bara att jag själv tar till vara på det livet jag har! Nu lära jag gör mig i ordning om jag ska komma iväg idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0