Fredag

Nu har jag skickat iväg 11 jobbansökningar, eller ja fyra av dem ligger fortfarande i kuverten och ska skickas, men ja det är en bra början i alla fall! Sen att det vart lite fult när jag klistrade in den i ett mejl hör inte hit;) Det var i alla fall bara i fyra av de sex mejlen;) Sen har jag en till jag ska skicka till men mamma har slarvat bort Leksands bladet så jag hittade i annonsen sitter nu och väntar på att hon ska komma hem och plocka fram den åt mig! Sen kanske jag ska in på noret och leta lite jobb också, vi får se, kanske blir ett i alla fall, det skulle vara en bra början får någon som är super nervös när det gäller sånt där;) Sen har jag sju ställen dit jag kan söka med då är det bara sommarjobb och jag behöver egentligen både sommarjobb och helgjobb som den fattiga student jag är, eller jag fattig var inte rätt ord, fattiga studenter köper in kläder från HM för 1600kr;)

En annan plan skulle vara att bara ha ett sommarjobb och sen försöka få vik på de dagar jag är ledig dock tror jag att jag måste anstränga mig och skriva ett mejl, ringa eller gå runt eller något sådant vet inte riktigt ännu. Verkar inte räcka med att stå i vikarepoolen, jag får försöka ta tag i det om jag inte lyckas med något annat.

Annars så borde jag plugga nu egentligen eller gå en promenad men det känns inte som jag orkar det fast jag verkligen borde få lite frisk luft, kanske få bli till kvällen eller natten eller något vi får se!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej tjejen! Längesen sist =) Hur lever livet med Dig? Går bra i skolan har jag läst ;-) Du är så duktig! Jag har två utmaningar till Dig på min blogg. Ha det så bra. Kram

2009-02-08 @ 21:34:59
URL: http://jennifer8.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du är utmanad ;) Jag saknar dig, hur är allt med dig? hur går det i skolan? puss

2009-02-09 @ 09:21:53
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0