Fredag

Nu har jag skrivit 2177 ord men är det fyra sidor? Nej självklar inte och jag har inte ett skit mer att skriva om riklig språkanvändning tur att jag har tre timmar till på mig att sitta här och hitta på nya ord som jag kan tycka in i examinationsuppgiften. Alltså måste man skriva mer när man inte har mer att skriva. Snart skiter jag i det och skickar in den i alla fall tror jag, det är faktiskt över 2000 ord och det är det som är viktigt för mig;) Ett G räcker så vad tusan. Annars hade jag planer på att träna idag men vet inte riktigt om jag orkar, känns som mitt träningsliv får börja nästa vecka istället. Känns mer som att jag tänker åka och köpa någon god glass på Hemköp sen åka hem till Amanda och se på skräck film. Jag har laddat ner Barnhemmet och vet bara en vettig människa att sen den med, någon som inte blir rädd;) Och ja det är Amanda;)  I alla fall är det nog nya planen, sen ska jag nog ta en lång dusch och måla naglarna efter det. Man vet aldrig om det blir utgång imorgon, Jon svamlar om det men något mer vettigt sagt om det blir det inte;)

Nej jag ska göra ett sista ryck nu hörs senare! eller ja någon dag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0