2009

Jag har varit lite klen på att skriva nu ett tag, jag har för mycket jobb och för mycket plugg och sen är jag på tok för trött;) Men jag hoppas att när min jobb period är slut nu på tisdag så kommer kanske lite ny kraft, i alla fall kan jag lova att jag kommer få ny kraft och ny tid till den 17e, då är nämligen den här kursen slut och jag har en ledig helg innan min nya kurs börjar! Ska läsa om hur barn lär sig språk, "Den språkande människan". Ska bli otroligt intressant och jag känner mig jätte motiverad, det är tur det för den här kursen har verkligen varit hur tråkig som helst. Men ja jag lever i alla fall så ni vet, nu ska jag fortsätta kolla på föreläsningen som jag kollar på nu. Den är ganska intressant handlar om barns och ungdomars internet användning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0