Torsdag

Planen var att gå upp halv åtta idag och plugga och det gick så bra efter fyra öl och hemgång från Lunkan klockan kvart över ett. Verkligen jätte bra;) Kvart över nio kom jag upp men nu har jag flyttat ner mitt rum så moster och lill-kusinen kan flytta in i mitt över helgen. Och nu är jag helt slut och vill bara sova mer, men ja boken ska lämnas tillbaka idag så det är bara att ta det där 30 sidorna. Ikväll blir det lugnt jag ska nog sova vid tio, annars lär jag vara döendes om någon dag mer.

Nej ska plugga nu och kanske försöka ta mig och gymma sen, låter inte så jävla lockande just nu faktiskt. Jag sov dåligt när jag väl kom i säng, typ inget alls;) Men ja träningen kommer man faktiskt inte undan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0