Onsdag

Sitter och googlar bilder på Ed Westwick, snyggare får man leta efter;) Jag är helt såld på honom i Gossip girl och ligger efter något avsnitt ska kanske ska se det nu och bli lite mer förälskad;) Egentligen är Chuck Bass inte alltid en så trevlig karaktär men jag lovar jag skulle kunna leva med det;) Hahaha, nejdå nog om honom och slut googlat för den del också, ska ta och sluta drömma;)

Idag har jag färgat håret lite mörkare brun och knall röda slingor, det ni;) Mamma undrar vad jag har gjort och säger att hon aldrig själv skulle göra det. Jag ser det mer som en kul grej det är inte för alltid och jag ville testa något nytt och det är kul när man låter frisörer experimentera lite, jag tycker i alla fall att det är skit cool och kanske inte min stil men ja jag får helt enkelt försöka leva upp till det lite;) Min tatuering passar i alla fall helt utmärkt till, lika så t-shirt, slitna jeans och convers;) Fast jag tror i för sig att det funkar med skjorta eller klänning till också och min rosa träningsdress funkade, det fick slingorna att se mer rosa ut så det funkade hel bra! Ni får se när jag har ett bättre kort;)

Imorgon ska jag på jobbintervju, kommer nog gå bra, det vill träffa mig och se hur jag är som person, referenser och så hade det redan kollat och jag antar att det bara var trevliga ord från dem! Men lite nervöst är det i alla fall, men ja det är bara att vara sig själv och trevlig och glad som jag är för det mesta så går det nog fin fint:) Jag hoppas jag får det, det är skönt att ha ett extrajobb och tjäna pengar, spar till en bil ska jag göra då så jag slipper slåss med resten av familjen för att kunna ha en. Sen ska jag nog spara till en resa till hösten också, skulle vara skönt att komma iväg lite!

Annars imorgon ska jag träffa Sarah och fika och sen plugga, laga mat, träna, ja ni vet det vanliga! Helgen blir lugn träning, plugg, födelsedags fika för nästa minsta kusinen som fyllde elva i januari blir det också då hon kommer upp på sitt lov. Ja, sen blir det full fart och jag ser fram emot veckan där på, melodifestivalen, moster och lill-kusinen kommer hit och ja det känns som en toppen vecka bara:)

Nu blir det nog inge gossip för jag orkar inte;) Ska läsa min bok istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0