Onsdag

Har äntligen fått tillbaka kraften efter helgen med melodifestivalen, utgång, min 1½-åringa kusin, tidiga mornar och sena nätter. Fast motivation är fortfarande inte på topp;) Orka träna eller plugga, nej det känns faktiskt skit tråkigt både och i alla fall innan man kommit iväg till träningen eller tänker på alla roliga saker man får tillbaka sen med skolan. Men tro mig det kommer, jag jobbar på det!

I helgen ska det jobbas, det blir skönt, pengar! Ska förhoppningsvis till Mandis i Sthlm nästa helg och då ska de shoppas och mysas, jag hoppas verkligen inte jag har något jobb då vill så gärna dit! Och på tal om shopping idag tvingade Jon mig att i min hemska outfit, ljus rosa mjukisbyxor, Uggs, sliten randig huvtröja, stökigt hår, osminkad och med min jätte jacka att gå in på Lager 70, funderade först på att gömma mig bakom hyllorna och alla kläder för det kändes verkligen inte som min kläd dag och eftersom jag var hos Jon innan hade jag inget att byta om till heller. Men tro det eller ej jag gick runt där och jag köpte ett par jeans för 99kr och en skjorta för 199kr, båda från Vila så jag var nöjd efteråt och hade juh faktiskt inte träffat någon jag kände;) Det är allt hemskt när man är på sånt där humör, egentligen borde man skita fullständigt i vad folk tycker, kanske blir man klokare med åren förmodligen inte.

Nu ska jag lägga mig och läsa Glamour!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0