Onsdag

Jag skulle plugga hela dagen idag;) Jo visst absolut. Sen så råkade det bara bli så att jag ska fika med Lunkis, träna, följa med mamma och handla, sitt lite här och sen sova;) Jo just det ska laga middag också och det innan jag ska träffa Lunkis vid halv tre. Idag börjar det hända saker på våran lilla ort, vinterfestivalen börjar nämligen idag och det betyder melodifestivalen och tält på torget och grejer. Funderar på att gå och ta en öl imorgon i tältet men vi får se, känns som man måste passa på medan det händer något här. Imorgon kommer min lill-kusin Henry och moster också så ska hinna mys med dem lite i helgen också, passa på att åka pulka med Henry och så! Fast på lördag ska jag styra upp en utgång också tänkte jag, nu har jag inte varit ut ordentligt på två månader och jag vill verkligen ut och dansa lite nu. Det jobbiga är att de flesta kanske kommer gå på tältet och där kommer inte Jon in för han är några månader för liten;) Hm, men ja det löser sig nog! Blir nog en trevlig helg i alla fall:) Bara jag får gå ut så är jag nöjd;)

Sen blir det full fart nästa vecka ska jobba och plugga och fixa massor, en tuff vecka tror jag. Veckan där på är lite lugnare och jobbar jag inte den helgen ska jag nog ta och åka ner till Mandis i Sthlm, behöver ut och se Sverige lite. Jag hoppas att jag inte jobbar:)

Fast det är bra att jobba också måste nämligen försöka köpa en bil här någon månad fram över så jag har en egen. Det jobbiga är att jag inte har tillräcklig för att få en så fin som jag vill, men jag antar att jag får nöja mig med något i prisklassen under. Om jag väntar tills Maj så kanske jag har lyckats skramla ihop så jag har råd med något för 15 000, det är målet, då får jag i alla fall en hyfsad bil. Ska försöka ha det som mål, sen gör det inget om det går hela sommaren heller;)

Nu lära jag klä på mig och börja plugga igen så jag hinner med alla annat jag ska göra idag också!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack :D Ha det så kul med lillkusinen :D

2009-02-19 @ 10:05:08
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0