Måndag

Kom hem igår från en Sälen tripp med Amanda som för övrigt flyttar till Sthlm imorgon, så ja det var mysigt att få umgås en hel helg:) Annars så hade jag blivit utmanad av Emelie och Johanna så tänkte ta det nu och sen kanske jag kan skriva något vettigare imorgon;)




Utmaning 1!


När började du blogga?
Började hösten 2007 men gav upp efter ett tag den här bloggen har jag haft i ett år i mars.

Varför började du blogga?
Skönt att skriva av sig ibland och ja mycket för att ha den som dagbok för mig själv;)

Vilken blogg läser du dagligen?
Vänners och sen typ blondinbella och kenzas ibland

Vad är det bästa och vad är det sämsta med att blogga?

Det är skönt att få skriva av sig och ja de sämsta är väll kanske att man ibland kan bli för privat.

Hur gammal är du?

20 år

Hur lång är du?

164 cm

Vad jobbar du med?

Just nu inget, studerar.

Vad gör du på fritiden?
Tränar, pluggar och umgås med folk.

Beskriv dig med 3 ord?
Just nu: glad, trött och hungrig

Hur ser din familj ut?

Mamma, pappa, syster, bror.

Hur bor du?
Hemma hos mamma och pappa.

Vad önskar du dig?
En utländsk saga!

Om du fick en resa vart du ville, vart skulle du resa då?
Just nu till något varmt stället!




Utmaning 2!



Den är från när jag och Jon var i Uppsala i December, jag och min Egopics;)


Gå in i din bildmapp:

· Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

· Visa bilden på bloggen och skriv något om den.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh tack :) Jo det är bara bra med mig, aa den här kursen som vi läser nu är lite roligare än förra terminen. Vi håller på med matematik just nu, svårt men roligt! Hur är din kurs? Åh ja jag vill också slinga håret, men vågar inte ;)

2009-02-11 @ 19:19:51
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0