Fredag

Har ont i nacken och känner mig lite vissen. Antar att det kanske känns så dagen efter, inte riktigt psykiskt stabil känner jag. Hände så mycket igår och idag ska jag jobba min två första timmar som spa-värdinna på ett nytt jobb. Känns tufft men är bara två timmar idag och tre imorgon och jag hoppas det känns mycket bättre sen när jag kommer hem igen ikväll. Känns så jobbigt att den lycka jag kände igår när jag körde hem från Siljansnäs bara kraschades. Men jag antar att den kommer tillbaka bara jag hunnit smälta allt lite och samla kraft. Förmodligen är jag full av energi lagom till klockan halv fyra och känner mig glad igen. Sen ska jag hem efter jobbet och äta mat och lite godis och godis kan alltid göra en på bra humör:) Så jag tror det blir toppen till slut i alla fall idag, inställning är det viktigaste! Och motgångar har man ibland det är bara att bita ihop och kämpa på. Ska göra det snart plugga, sen äta mat, plugga lite till och sen åka och jobba två timmar, det ser jag mesta fram emot idag trotts allt!

Nu känns det lite bättre och det är tur man har familj och vänner att prata av sig med! Nu ska jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0