Vaccinerad

Gick hur fort och smidigt som helst, så nu har jag fått det och det är bara att hoppas på att man inte får några biverkningar, helst inte ens ont i armen. Känns bra än så länge med det har bara gått typ tio minuter också;) Annars idag har jag haft sovmorgon, det här är en sovmorgon vecka får sova till tio alla vardagar och nästan hur länge jag vill i helgen i alla fall en dag för den andra borde jag åka till Borlänge och handla julklappar! En julklapp beställd och nu ska jag gå och inhandla fyra julklappar till, så jag i alla fall har börjat! Har beställt en till julklapp för ganska länge sen också för mina poäng från en undersöknings sida men den har jag inte fått ännu så vet inte hur länge jag ska våga vänta heller. Men det löser sig förhoppningvis! Sen är den julklapp jag inte riktigt är klar med vad jag ska köpa heller, men jag ska nog hitta på något! Ja osch sen har jag hunnit med att göra en observation idag också, bara tre kvar nu och sen har jag måndagen i reserv i fall jag skulle bli sjuk nu. Men jag är på väg. Nu ska jag ta en sväng på Noret och inhandla lite julklappar, några julblommor och lite sånt pyssel. Funderar på att sätta upp julgranen också får liksom ingen stämning här alls. Till helgen ska jag sätta ihop ett pepparkakshus och baka några till lussekatter och sen också saffransbullar. Sen ska jag skriva färdigt uppgiften som skulle varit inne för några dagar också men det är lugnt, det och träning borde jag hinna med idag. En fixar dag. Imorgon blir det till att leta böcker till uppsatsen och försöka få en uppställning på den så jag kan börja på torsdag kväll, sen lär jag försöka skriva en del på den i helgen så jag kan får lite okejat av min handledare inför mötet nästa vecka. Nästa vecka blir en lite stressigare vecka ska jobba två dagar och skriva på uppsatsen, klippa håret, gör min andra tatuering, börja fixa inför jul! Måste göras julgodis och sånt;) Mysigaste dagen i min lägenhet blir nog juldagen då vi ska vara här efter vi ätit på Lucky! Dricka glögg, äta julgodis och bara ha det tog mysigt och ladda som bara den för att göra Lucky osäkert!:)

Sjukt vad tiden går fort när jag tänker så, ibland har man allt lite för lite tid. 4e januari ska uppsatsen vara inskickad, bara att börja kämpa på! Nu ska jag göra en inköps lista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0