Söndag

Tog en riktigt ordentligt sovmorgon idag, tror klockan var kvart över ett innan vi klev upp, men det behövs ibland! Sen har jag inte gjort mycket nytta alls, ätit kikat runt här. Borde börja plugga. Borde passa på nu medan F sitter med elgitarren framför datorn och spelar Iron Maiden. Och man blir lika förvånad varje gång han bara kan spela allt han hör, duktig som få helt enkelt! Och jag skulle kunna sitta och lyssna en hel dag tror jag!

Men nej plugga var det, det går segt med allt. Men jag ska göra ett försök idag och sen att verkligen komma igång imorgon och låna lite böcker också. Tyvärr har jag fått jobb, måste typ börja sju imorgon bitti för att hinna med. Alla rum ska städas och jag vet inte hur jag ska hinna, det känns som världen press att få klart allt! Klockan halv två imorgon lär jag nämligen åka från Siljansnäs för jag ska klippa mig och färga håret. Sen jobbar jag tisdag och onsdag också, har sagt att jag förmodligen kan lördag också, men sen blir det inget förens i mellandagarna tror jag. Uppsatsen måste gå för helt enkelt! Usch, jag blir tok deppig bara jag tänker på allt det här, det känns inge bra alls. Har inte motivation nog att både hinna jobba och plugga....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0