Så mörk är natten....

Julstämning? Nej ni den finns inte alls hur mycket snö det än kommer och hur mycket jag än pyntar. Det är nog bara att inse, jag börjar bli gammal och julen påverkar en inte på samma vis längre. Men på julafton har man förhoppningvis lite i alla fall. Men annars så kämpar jag på med uppsatsen, det går segt, jätte segt, men jag tror på mig själv som alltid det kommer gå. I morse borde jag dock gått upp tidigare och pluggat, men det är så svårt att komma upp när man är två som kan ha sovmorgon tillsammans;) Jag borde ha pluggat igår också massor, men på något vis lyckades jag ligga halv bakis hela dagen;) Hahaha, lite vin hos Klara skulle det var inte glögg spetsat med sprit. De andra drog på Lucky, själv vinglade jag hem och kastade mig i sängen bredvid F som haft en lugn kväll och kollat på hockey, stackarn fick nog höra mig prata för fem;) Nog för att han är van vid mitt prat så han led nog inte så mycket av det;)

Ja ni annars händer det inte så mycket i min värld som är aningen kaos som vanligt;) Ska laga mat nu, plugga, träna, plugga, baka, plugga och sen är det sängen som väntar. Imorgon blir det plugg hela dagen, lite träning och måste väl försöka städa lägenheten också till juldagen. Vore en bra grej! Hinner nog det med. Sen är de dan innan julafton och jag vet inte hur jag ska hinna med allt jag tänkt fixa. Det gör det liksom inte lättare att jag bor på två ställen heller, ett himla åkande! Men är man kär så går allt!

Nej mat var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0